Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 22:36:54 GMT
Weten chanty en ik wel Naam: Brian O'Connor Leeftijd: 28 Geslacht: man geschiedenis/karakter: Brian is een slimme jongen. Op school ging het altijd goed. Hij kickte zijn hele leven al op snelle auto's maar ook op politie werk. Na school was de keuze ook snel gemaakt en Brian ging bij de politie. Van zijn baas moet hij een bende straatracers oppakken, en hij trekt bij hun in als spion. Hij raakt door een opdracht bevriend met de leider van de groep en zo blijft hij bij de straatbende. Tot bekend word dat hij een politie man is en de reden dat hij er bij is gekomen gooit alles door elkaar. Hij gaat er bij weg maar als snel word hij weer benaderd. De bende heeft een opdracht gekregen om een pakje te vervoeren. Hij levert met één van de mannen het pakje af en de bende vertrouwd Brian weer. De politie was het hier niet mee eens en heeft hem voor het blok gezet. Of blijven werken bij de politie of bij de bende blijven. Hij heeft gezegd bij de politie te blijven, maar stiekem racet hij nog. Het is voor hem dus een uiterste zaak om niet gezien te worden door de politie. Een tijdje geleden heeft zijn broer een vreselijk ongeluk gehad. Hij en een vriend kwamen van een liefdadigheids congres, de vriend reed en is tegen een lantarenpaal gereden en toen tegen een boom. Daar is de auto in brand gevlogen en zijn de jongens beide verbrand. Het ongeluk is nog steeds een gevoelige snaar bij hem. maar om zijn broer een eer te blijven bewijzen, blijft hij racen en doet dit meestal in de auto van zijn broer Uiterlijk www.deviantart.com/art/Fast-and-Furious-6-404150086Rol: Coureur Speelt: Leonie Naam: Sofia Sartor Leeftijd: 28 Geslacht: Vrouw geschiedenis/karakter: Sofia is geboren op Rhodos, maar haar hele leven bijna zo goed als in Italie gewoond. Ze is een tijdje op vakantie geweest in Amerika, en tijdens die vanakntie had ze Brian ontmoet, als jong meisje. Daarna is zij weer terug gegeaan naar italie en zijn de twee elkaar uit het oog verloren. Ze is een lieve vvrouw, met zeker haar hart op een goede plek heeft. Heel goedgelovig, en dol op verhalen en op boeken. Ze rijd heel graag rond in haar zwarte mustang; Uiterlijk: Rol: Coureur Speelt: Chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 22:41:28 GMT
Brian o'Connor een Jongen van 18 reed met zijn broer een Jongen van 32 in een Grijze Nissan GT-R. Hij genoot hier van. Hij vond het geweldig om samen met zijn broer er op uit te zijn. eerste dag van de vakantie en dan gelijk met zijn broer naar het strand. Nee een mooiere dag kon het nu al niet worden. Net zoals zijn broer was hij een flirt, het zat kennelijk in de familie. Hij en Mike stapte uit bij een groot strad, Ze waren vroeg en er waren nog maar weinig mensen. rustig pakte hij de tas achter uit de auto. Hier zaten de handdoeken en wat eten en drinken in. Rustig liep hij met zijn broer het strand op waar ze allebij een handoek op het zand legde hun shirt uit trokken en gingen liggen. Hun zwembroeken hadden ze thuis al aan getrokken
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 22:50:05 GMT
Sofia Sartor
De jonge vrouw die net haar rijbewijs had gehaald reed richting het strand. Ze had een keer een dagje geen studie, dus kon ze lekker ontsnappen Ze zuchtte en kwam uit de kleine fiat 500 zette en glimlachte terwijl ze in haar rokje het strand op liep, en rustig op haar handdoek ging zitten. Ze ontdeed zichzelf van het simpele strandrokje, boven had ze al haar bikinitopje aan, en er niks over heen. Ze zuchtte even terwijl ze genoot van de zon die op haar lichaam scheen. Ze glimlachte even, ze had een hele mooie auto op het oog, maar kon die nog niet volledig betalen, dus reed ze nog rond in dat oude wrak.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 22:56:28 GMT
brian o'Connor En tijdje bleef hij met gesloten ogen liggen. Hij hoorde aan de geluiden om zich heen dat het al drukken begon te worden op het stand. Hij sprak tegen zijn broer dat hij even ging zwemmen en rustig deed hij de slippers uit die hij nog aan had. Hij stond op en zijn blik viel even opeen meisje neit ver bij hun vandaan. Niet een mega speciaal meisje op het eerste gezicht. Rustig liep hij naar het water waar hij even naar keer en toen rustig in liep. Zijn lichaam kwam nog lang niet in de buurt van die van zijn broer, en zijn broer kreeg daarom ook de meeste aandacht. Maar van de meiden van zijn leeftijd won hij het toch wel. Rustig liep hij toen zijn middel het water in en streek even door de krullen, die zouden er van de week ook af gaan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 23:08:15 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte even terwijl ze naar de lucht keek. Ze miste toch wel stiekem een beetje die Italiaanse zon, hetgeen waar ze altijd onder opgegroeid was. Ze keek om zich heen, naar alle jongens, en haar ogen vielen toch wel op een jongen die naar het water ging, en ze glimlachte even naar hem toen hij ook naar haar keek, en zwaaide even vrolijk naar hem, maar bleef zitten op haar handdoek, doordat ze alleen was, en niemand kon op haar spullen letten die ze bij zich had. een kleine radio, die aanstond op de radio, en een paar kleine boxjes ernaast. Ze zuchtte even en haalde uit haar handtas zonnebrand, en begon zichzelf in te smeren. Zometeen zou ze die jongen eens testen, gewoon domweg vragen of hij haar rug even in wou smeren. Meeste mannen vonden dat prachtig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 23:11:23 GMT
Brian o'Connor Toen hij om had gekreken had het ombekende meisje naar hem gezwaad. Even had hij om zich heen gekeken of er toevallig niet een bekende achter hem stond. Maar er stond niemand dus had hij even twijfeled terug gezwaaid. Rusutig liep hij nog wat verder het water in en dook toen onderwater om een paar meter verder weer boven water te komen en zijn natte krullen die nu tegen zijn hoofd plakte aan de kant te vegen. Rustig begon hij wat heen en weer te zwemmen, maar na een tijdje werd hij het al weer zat. Rustig ging hij terug naar de kant waar hij even het meeste water uit zijn zwembroek vrong en even een hand door zijn natte krullen halde om dat ook even fatsoendelijk een beetje ui tte laten zien. Rustig begon hij terug te lopen naar de handoek van hem en zijn broer
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 23:30:04 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en keek even zijn richting uit terwil ze zich begon in te smeren, en toen hij terug kwam twijfelde ze niet en kwam ze even in de benen en liep op hem af.'' Heey, zou je mischien even willen helpen? ik ben me even aan het insmeren, maar ik kan zo moeilijk bij mijn rug.'' sprak ze rustig en keek hem even aan terwijl ze de zonnebrand al een beetje uit stak naar hem, afwachtend of hij het zou doen. De meeste mannen vonden het helemaal niet erg om dat bij een vrouw te doen namelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 23:34:46 GMT
Brian O'Connor Hij liep rustig terug en keek verbaast op town het meisje wat net gezwaaid had zijn kant uit kwam. Misschien vergiste ze zich en leek hij op iemand die ze kende. Hij hoorde haar vraag if hij haar haar rug wilde insmeren omdat zei er moeilijk bij kon. Even keek hij om naar zijn broer maar die leek te slapen. Gelukkig dan onderweg geen vervelende vragen. Hij knikte even en pakte de zonnebrand aan " is goed " sprak die rustig " ik bron trouwens Brian " sprak die naar haar. Ja hij was wel netjes opgevoed dus hij zou zich altijd netjes voorstellen en liegen was taboe bij hun thuis. Maar dat zou bij hem veranderen zodra hij de baan bij de politie kreeg. Iets wat die erg graag wilde. En school was nu afgerond dus het was nu afwachten wanneer hij kon soliciteren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 23:42:25 GMT
Sofia Sartor
Ze hoorde zijn naam en gaf hem de zonnebrangd.'" salute brian.'' sprak ze allereerst en glimlachte even.'' Ik ben Sofia.'' sprak ze rustig en glimlachte even waarna ze zich omdraaide zodat hij bij haar rug kon.'' lekker dag vandaag he? we treffen het helemaal met dit weer.'' sprak ze kalm en haar Italiaanse accent drong helemaal in haar stem door. Ze deed even haar lange rode haren opzij, zodat die nniet langer over haar rug heen hingen en wachtte rustig tot hij begon met smeren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 15, 2013 23:46:34 GMT
Brian Hij hurkte naast haar neer en bEgon haat rug rustig in de smeren toen ze was gaan liggen. " ja nu is het heerlijk maar ze verwachten aan het eind van de middag veel regen en vannacht onweer " sprak die rustig. Met dient een was hij niet blij. Hij zou vanavond trgen zijn broer racen. Gewoon om te oefenen. Maar nee de reggen daar hield hij niet zo van. Al zou het oefenen gewoon door gaan want hij wist dat hij daar ook goed op moest kunnen rijden. Zijn broer Mike was een legende. Hij ontsnapte steedsaan de politie en won bijna elkaar race. Niemand wilde vrijwillig teen hem race. Daarom werd nooit bekend gemaakt dat hij mee deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 23:59:01 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en voelde hoe hij begon te smeren, en dat voelde gewoon fijn op de manier waarop hij dat deed, dus sloot ze ook even haar ogen voor een moment.'' mmm dat is wel minder, moet ik dus op tijd maar naar huis, moet nog wel even rijden, want mijn autootje die ik gehuurd heb is niet helemaal in orde.'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment.'' mmm heb je dit vaker gedaan ofzo? je masseert ook gewoon..'' sprak ze complimenterend en opende haar ogen weer even en toverde een glimlachje op haar gezicht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 0:03:03 GMT
Brian Rustig gin hij verder en luisterde toen je begon over het autootje " ik wil er wel even naar kijken hoor. Mike heeft genoeg onderdelen in de auto liggen " hij bedacht zich gelijk dat ze niet wist wie Mike was " Mike is trouwens mijn broer " sprakndienrustig en lachte even " ik heb een vriendin gehad die altijd liep te piepen over spierpijn. Heb ooit een masseer curses gevolgd voor der. Maar toen kwam er rrn betere jongen op der pad dus heb het nooit echt kunnen gebruiken " sprak dieblaggen en Glen hij heel je rug had gedaan veegde hij zijn handen aan zijn broek af " zo dat is helemaal ingesmeerd " sprakvdiebrustig
Ik ga slapen ben half 8 of zo wakker. Reageer dan nog wel. Hoef pas rond kwart over 8 een keertje weg. Slaap lekker xx
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 0:14:21 GMT
Sofia Sartor
Ze hoorde zijn woorden en glimlachte.'' mmm, dat zou super zijn. Kan zelf ook wel een beetje sleutelen, maar ik ben altijd bang dat ik het verkeerd doe, zeker omdat het nog niet echt mijn auto is.'' sprak ze en gli mlachte even en hoord de rest.'' Wat een rot meid dan, weet je hoe fijn dit voelt.'' sprak ze met een glimlach en kwam toen hij klaar was een beetje overeind en keek in de ogen van Brian,'' Bedankt.'' sprak ze rustig en keek even naar zijn broer.'' kom anders even bij mij zitten, volgens mij is die slaapkop ook niet echt goed gezelschap.'' sprak ze aangezien ze hun wel met zijn twee het strand op had zien komen.'' En je lijkt me gewoon goed gezelschap. Heb ik nog niet ontmoet sinds ik hierheen ben gegaan vanuit Firenze.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 7:11:01 GMT
Brian o'Connor Hij lachtte even " juist daarom moet je op zulke auto's oefenen. Jij hebt er later geen last meer van als je maar een goede smoes bedenkt " Sprak die rustig en hoorde over zijn vriendin. Nou ja ex vriendin " ach ik lig er niet wakker van. Alles komt en gaat, en zo is dat bij meiden ook helaas " Sprak die en glimlachte even toen je dankjewel zij en gelijk daar achter de vraag of je bij hem kwam zitten. Hij keek even om naar zijn broer die nog steeds lag te slapen " hij is als die wakker is erg gezellig hoor " Sprak die laggend " maar is goed ik blijf wel even zitten, en dan zal ik straks even naar je auto kijken. Ik denk dat Mike niet al te laat wil blijven " Sprak die doelend op de oefen raves vanavond maar dat hoefde zij niet te weten. Racen was hardstike iligaal en als hij bij de politie wilde moesten zo weinig mogenlijk mensen dit van hem weten
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 9:12:46 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en keek naar hem voor een moment waarna ze even met een hand door haar haren wreef.'' Ja dat klopt, mar misschien ben ik daar wel een te bange schijterd voor. Ik houd niet zo van liegen. Ik verberg liever mijn geheimen dan dat ik erover ga liegen. Liegen heeft nooit een mens beter gemaakt.'' sprak ze rustig en keek naar Brian. Hij was wel een leuke kerel om mee te praten moest ze eerlijk toegeven, maar ze zou niet gaan flirten of wat dan ook, daar hield ze niet van in directe zin, en kon de andere alleen maar wegjagen, was jaar ervaring. Ze luisterde naar wat hij nog meer te vertellen had en glimlachte even,'' nou daar ben ik dan benieuwd naar.'' spra e en lachte even kort.'' geweldig als je dat wilt doen, ik moet nog 2 dagen met die nachtmerrie, en misschien nog wel langer, want mijn eerste echte eigen auto is nogal een nachtmerrie, een echt opknap dingetje, maar ik ben gewoon dol op mustangs.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 12:00:09 GMT
Brian Rustig luisterde hij naar je en ging goed zitten. " ik zal er straks naar kijken dsn kan je altijd mij nog de schuld geven en hoef je ook niet te liegen " sprak dieblaggrnd. " mustangs zijn mooie auto's helaas mort er tegenwoordig veel aan gebeuren er een mooie auto qua doen van te maken. " sprakndiebrustif " geef mij maar gewoon rrn Nissan skyline " sprakndiengrijnzend. Ja dat was echt zijn auto. Zijn eigen blauwe nissan skyline was zijn kindje
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 12:28:37 GMT
Sofia Sartor
ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment, terwijl ze even haar hoofd schudde. " Gaat leuk worden. Ja mijn auto is gerepareerd door ene brian. Zullen ze echt gaan geloven." Sprak ze en keek hem aan en merkte nu al gelijke interesses tussen hun twee, en dat was fijn, vooral in dit gesprek. " Ja klopt, maar ik heb altijd een droom gehad een mustang te hebben. En dan ook echt zo'n oude weet je wel. Ik ga gewoon een poging wagen op die mustang, al moet ik eerst even het geld verschepen om hem daarna op container naar Italië te krijgen, aangezien ik daar een hotel over ga nemen van mijn oom, als hij dood gaat." Sprak ze toch wel trots. Natuurlijk wist ze nog niet dat de waarheid in de toekomst heel anders zou gaan liggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 15:16:49 GMT
Brian Hij lachte even " Ja daar heb je gelijk in " Sprak die laggend. rustig luisterde naar je terwijl je over je Mustang aan het vertellen was " Neem hem een keer mee zou ik zeggen, Mike heeft veel verstand van oude modellen auto's en echt die zou dol gelukkig zijn als die eens onder de motorkap kon knutselen "Sprak die laggend en keek om naar zijn broer die nog steeds lag te slapen en luisterde verder over dat je een hotel ging overnemen als je oom dood ging "D as een mooi toekomstbeeld "s prak die rustig " Ik zit te wachten tot ik kan gaan Soliciteren bij de politie " Hij keek je aan. En later doorstromen naar de FBI natuurlijk dat was zijn grootste droom. Hij hield van snelle auto's maar een straatracer worden nee nooit gedacht dat hij dat op een dag zou worden en hij eigenlijk samen met Dom ( onze rpg Jason ) een van de grooste en beruschtste racers vriende nzou worden en bij zijn team zou gaan horen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 15:35:32 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en glimlachte.'' Dan zal ik zeker eens langskomen met de mustang.'' sprak ze en lachte even voor een moment. Ze vond het echt heel erg fijn om hier met Brain te zitten, en glimlachte even een beetje, waarna e even een beetje ging verzitten en naar hem luisterde.'' oeh dan mag ik wel oppassen.'' sprak ze plagend.'' Dan is mijn kleine fiat in een groot fiasco hoor. Geef mij maar een boete oh politieman!'' sprak ze plagend en duwde hem er even bij. Ze keek hem aan en lachte nog even een beetje na en glimlachte even naar hem, en haar ogen begonnen toch iets te twinkelen, ze vond hem heel aardig, moest ze eerlijk zeggen, maar in eersste instantie als vriend, Sofia had nog nooit een relatie gehad, dus ze zou niet eens weten hoe het zou moeten voelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 16:12:11 GMT
brian " Daar hou ik je aan "Sprak die laggend en streek even door zijn krullen die al opgedroogd waren door de zon. Ja ze was een prettig gezelschap dat moest hij toegeven. Hij keek haar aan toen ze sprak dat ze moest oppassen en lachtte even " Èerst mjaar soliciteren en kijken of ik aangenomen word, anders ga ik wel ergens in een garage sleutel of zo "S prak die laggend en keek naar de plek waar je hem een dieuw gaf en keek toen weer terug " jij durft " Sprak die laggend. " Ik kan je wel mijn nummer geven, dan kan je contacten wanneer ik een keertje kan komen helpen met je auto's of dat je een keertje naar ons komt met je auto's en dan doen we het bij ons thuis "S prak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 17:07:48 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment.'' dat kun je natuurlijk ook doen.'' sprak ze en keek hem even aan voor een moment, terwijl ze naar zijn woorden daarnaast luisterde.'' Wat omdat ik je een duw gaf?'' sprak ze en duwde hem gewoon voor de grap nog een keer, terwijl ze even lachte. Ze hield gewoon een beetje van Ouwehoeren. Ze was nog jong natuurlijk. Geen oude truus, en ook nog niet zp gebroken als ze zou worden. Ze knikte daarna even en pakte even een papiertje en schreef daar ook haar nummer op en stak die naar hem uit.'' Dan kun je mij ook bellen.'' sprak ze rustig en keek hem aan, even recht in de ogen voor een moment, maar week toen toch even af met haar ogen, ze wou niet teveel op zijn nek hangen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 17:53:49 GMT
Brian Hij lachtteeven toen je hem nog een dieuw gaf en paktje het kaartje aan " Wacht even "s prak die rustig en stond op. Hij klopte wat zand van zijn inmiddels droge benen en keek naar je en liep toen even terug naar de plaats van hem en zijn broer. Hij deed het kaartje in zijn broekzak en pakte zijn portomonee uit zijn broekzak waar hij ook een kaartje uit viste. Het was een kaartje van de garage van zijn broer maar zijn telefoon nummer stond er op. In de garage had je niet altijd goed berek en hoorde je hem ook niet altijd goed. Rustig liep hij terug en gaf haar zijn kaartje " Alsjeblieft " Sprak die rustig "is de garage van mijn broer dus heb je gelijk ook zijn adres. Ik woon er niet erg ver vandaan "Sprak hij rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 19:39:51 GMT
Sofia Sartor
Ze keek hem na en zag hoe hij terug kwam met een kaartje en glimlachte even voor een moment.'' Zullen we anders morgen al wat afsprken? samen naar een restaurantje ofzo/ filmpje pakkken?'' stelde ze voor en slikte daarna een, misschien had dt ook wel iets te flirterig geklonken, en als een date, al was dat helemaal haar bedoeling niet geweest. ze draaide haar hoofd dan ook een beetje weg.'' ik bedoel natuurlijk dat we niet op een date gaan hoor, ofzo, gewoon als vrienden.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 16, 2013 22:03:35 GMT
Brian Hij keek je verbaast aan toen hij je hoorde vragen. Eerst of hij met je naar de film wilde of wat wilde eten. En toen gauw dat het geen date was maar als vrienden. Hij lachte even " jij noemt mensen snel vrienden. " hij hoorde achter zich wat en zag dat zijn broer wakker was geworden en hem wenktr en de spullen begon op te ruimen. " ik laat het je weten oké ik kan niks met zekerheid zeggen " sprak die en stond op " ziebjensnel Sofia " sprakndiebglimlagend waarna hij rustig naar zijn broer begon te lopenndienhem plagerig door zijn krullen woelde met sen opmerking over Sofia. Hij gaf zijn broer alleen laggend een die uw en lief rictiv de auto
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 0:05:46 GMT
Sofia
Ze slikte even."nee maar de meeste denken altijd direct dat ik met ze wil dsten en dst wil ik geen eens.. wil dan iemand gewoon beter leren kennen, en ik mag jou dus waarom niet?" Sprak ze en hoorde dat hij weg moest waarop ze knikte." Spreek je later."sprak ze al wist ze het geen eens zeker. Ze keek hen beide na en zag een andere jongen haar kant uit komen die naast haar op de handdoek kwam te zitten en zijn arm direct om sofia heen sloeg."heey lekker ding. " sprak hij en sofia sloeg de arm van haar af." Ga toch weg." Sprak ze en keek naar de jongen die duidelijk niet helemaal helder meer was, en dichterbij haar kwam te zitten. Ze snoof en voelde zijn lippen waardoor ze hem wegduwde en direct op stond." Ga weg, viezerik!" Sprak ze maar de jongen had duidelijk niet veel zin om te stoppen en stond op en begon haar weer te zoenen, waardoor sofia zich echt een beetje machteloos begon te voelem, doordat ze niet goed was in zichzelf te verdedigen en deze jongen pakte haar nu ook beet. Ze probeerde tegen te stribbelen, en hem weg te duwem, maar het lukte niet echt. De vrienden van deze jongen zaten verderop, echter die lachte enkel en alleen maar dat hun vriend haar zo aan het lastig vallen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 17, 2013 5:43:21 GMT
Brian Hij was verder gelopen en keek nog een keertje achterom en bleef staan. Een jongen had je beet gepakt en zoende Joe. Had je tegen hem gelogen en had je gewoon een vriendje? Even bleef hij een tijdje staan kijken en was al een aantal keer geroepen door zijn broer dat hij op moest schieten. Hij wenkyellte dat hij moest wachten en liep naar Sofia toe toen hij door had dat dit niet vrijwillig was. Toen hij bij Sofia en de jongen aan kwam trok hij de jongen bij sofiabweg. Nee slaap zou die niet doen dan kon die zijn baan wel vergeten bij de politie. " laat me vriendin met rust ja " sprak die eigenlijk voordat hij het door had
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 7:19:39 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en keek naar de jongen. Ze vond het helemaal niet fijn en slikte ook even, probeerde hem nog steeds weg te duwen. Hij kneep in haar kont en ze slaakte een klein gilletje, en sloot haar ogen en voelde hoe hij van haar afgetrokken werd en ze opende geschrokken haar ogen weer en keek naar de jongen en Brian zijn woorden. Ze speelde wel een beetje mee, maar ze was er helemaal niet goed in,en een verliefde blik naar Brian richten was ook nog moeilijk al zou het natuurlijk in de toekomst anders zijn. De vrienden van de jongen kwamen nu ook dichterbij en keken naar Brian." Heey jongen, Relax, onze vriend hier wou gewoon wat plezier met je meisie.. zijn dames daar niet voor bedoeld? Mmm? Sprak de breedste jongen, duidelijk de leider van de groep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 14:49:34 GMT
Brian Hij keek even naar Sofia en keek toen naar de jongens die er aan kwamen. Hij draaide zich rustig naar de jonge ndie begon te spreken. Het was een brede gozer, maar nee daar was hij niet bang voor. Hij luisterde rustig naar wat hij te zeggen had. " in mijn ogen, en hoe ik opgevoed ben zijn vrouwen daar niet voor " Hij keek ze aan " die moet je met respect behandelen, op de zelfde manier als jij verwacht ook behandeld te worden " hij keek ze aan " ik wil niet eens weten wie jullie heeft opgevoed maar die gene heeft zijn taak niet goed volbracht is al wel te merken " Hij keek op naar Sofia en pakte haar hand " kom op schat Mike staat te wachten " hij pakte haar tas drukte haar handoek en spullen er snel in en nam de tas mee en trok haar bij de jongens vandaan richting de auto's
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 15:00:18 GMT
Sofia Sartor
e keek rustig naar Brian en hoorde wat zij zei waarna ze 3ook gewoon mee liep richting de auto's waar ze ook al snel haar kleine autootje zag staan wat ze gehuurt had. De jongens lachte enkel, en gingen weer andere dames lastig vallen, waarschijnlijk om hetzelfde als haar. Juist, ze wouden gewoon seks, en bij die dames leken ze het wel gemakkelijker voor elkaar te krijgen. Ze slikte even en keek naar BRian.'' Bedankt dat je me gered hebt..'' sprak ze en keek hem kort aan.'' Ik wist niet wat er was gebeurt als jij er niet was.. Ik ben je wat schuldig.. '' sprak ze en keek hem rustig aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 15:05:31 GMT
Brian Hij zette de tas bij de auto's neer. Hij liet je daar boven ook wat los en keek even om naar Mike die de auto al gestart zat en zat te wachten op hem. Hij keek weer terug naar je en lachte even " Ik wil niet eens weten wat er dan was gebeurd "S prak die rustig en streek even door je haar " laat me je auto repareren een keer das voor mij voldoende "s prak hij op dat je hem wat schuldig was. Hij gaf je zacht een kus op je wang als afscheid en keek naar je " ik hoor je wel en dan zie ik je vast gauw weer "S prak die glimlagend en liep terugh naar de auto. Hij trok de deur open en hoorde Mike al van alles vragen over Sofia. Even schudde hij laggend zijn hoofd en stapte in
|
|